2009-11-09
 15:28:45

Hemma hos Mamma (:

Hej hallå dagboken!
Nu är jag hemma hos min kära mor. Har varit här sen halv 12 ungefär. Jag började ju såklart att busa med Jenny i en timme, och vart heelt slut! Kan det bero på att jag bara har sovit en timme inatt/imorse kanske? ;) Haha, men det var det lätt värt. Gör gärna om det! Hihi.  

Har även hunnit fyllt i och skickat in ansökan om studiemedel till csn. Självklart vart det en massa krångel, men jag och mamma löste det till slut. Jag har även kikat efter matte och engelskaböcker på blocket. Känns ovärt att köpa helt nya böcker när man kan köpa en begagnad för inte ens halv priset.

With love, J


cattis

vad glad jag blir att allt värkar lösa sig för dej :)

pussa och krama jenny från mej är du snäll



PUBLICERAT: 2009-11-09, 16:54:09 | URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/
systeryster

helt klart värt att köpa dessa böcker begagnat..

Kram på dig



PUBLICERAT: 2009-11-11, 12:37:01 | URL: http://blogg.aftonbladet.se/30761

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: