2009-11-08
 21:43:21

Mattiaz - Oh Oh

Om det var någon som såg första avsnittet av det nya programmet Ullared på kanal 5 förra veckan så vet ni säkert vem Mattiaz är. Den blonda bögen som shoppade med sin mamma. Jag satt i alla fall och klickade runt lite på youtube och lyckades hitta på honom där. Haha :) Han har tydligen spelat in en musikvideo.




Själv tycker jag att snubben är råcool! Jag skulle inte ha något emot att ha honom som kompis ;) Jag läste på någons blogg här om dagen att det var sååå ute med att ha små chihuauor(stavning på den?) och att det nu var inne att ha en bögkompis nu. Hahaha, som om det är något objektiv man bara har liksom. De är en MÄNNISKA vi snackar om för guds skull! Jag skulle fan vilja ha en bögkompis, tänk vad roligt :)

With love, J


Sara

Haha=D jag hittade på hans låt för några veckor sedan. Men det slog mig i går att det var han som var med i Ullared=P Haha. SÅ i dag har hans låt ekat i mitt huvud hela dagen;P Haha.



PUBLICERAT: 2009-11-09, 13:15:18 | URL: http://kilstadius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: