2009-11-13
 19:08:27

Studier & bebis

Ikväll fick Cattis och Niklas besked om att dom äntligen fick ta med sig sin lille pojke hem! Så imorgon ska vi åka och hälsa på dom :) Jag är alltså fortfarande kvar hos mamma, men funderar på att passa på att åka hem imorgon när vi ändå ska till Borlänge. Vi får se hur jag gör, för mamma sa att dom kunde skjutsa mig senare i veckan annars med. Men jag saknar faktiskt Hedemora, alla vänner och så. Så det blir nog att åka hem imorgon. Det är ju ändå snart jul, och då ska jag hit igen (:

Idag fick jag förresten besked om ansökan till studiemedel. Så nu är det klart med. Eller nästan iaf.. Lyckades väl räkna fel på poängen på höstterminen så det vart nedslaget, det fattades 5 ynka poäng. Men rättade till det felet idag, skrev in dom 10 poängen jag hade räknat fel på och skickade in. Så jag hoppas på att få besked i veckan!

Jag har även hunnit skickat in en intresseanmälan på en lägenhet idag med. Fick faktiskt svar direkt idag med, och han från fastighetsbolaget ska ringa mig i veckan :D Så snart kanske jag har en egen lägenhet igen!

Nu ska jag dricka mitt the och ha lite fredagsmys med min mamma ;D

With love, J ♥


systeryster

Hoppas på ett positivt svar på båda sakerna..

Funderar på att läsa lite själv så vi syns väl då?!?! Kramen på dig lillesyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: