2009-11-27
 00:47:29

Update.

Hej alla fina läsare!
Idag gick jag upp 11.20 ungefär, känner mig duktig! Men gjorde det mest för ett vad jag hade med Markus. Vi slog vad om att jag inte skulle orka kliva upp innan 12.00, så jag vann såklart ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik, vilken stämning det blir alltså! :D Ska nog hämta alla mina julsaker och pynta riktigt fint i mitt rum i helgen. Hoppas det kommer lite snö snart med, det skulle vara riktigt mysigt!

Tyvärr så kommer det nog inte se riktigt såhär fint ut i mitt rum efter att jag har pyntat. Jag har inte ens så mycket julsaker. Men lite julfint kommer det nog bli ändå!


Imorgon har jag föresten bokat en klipptid :) Så då blir det att klippa av sig lite hår. Får jag en bra bild med mobilkameran så lägger jag ut en bild imorgon. Det blir i alla fall lugg igen, den har jag saknat!

Nu blir det snart att sova, tänkte vara duktig och kliva upp i skaplig tid imorgon med.
Gonatt och sov sött
With love, J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: