2010-04-25
 18:43:49

Turkiet - Alanya

Nu är det dags att åka iväg utomlands igen :D
Jag och Markus bokade en resa i fredags. Sista minuten till Turkiet, Alanya. Vi lyckades hitta på en all inclusive resa på ett 3½-stjärnigt hotell rätt billigt :) Så på lördagen den 1 Maj åker vi! Då fyller även Markus år, söten. ♥



Ska bli så skönt att få komma iväg igen :)
Och så mysigt att få åka med Älskling igen!


Vi har förresten förlovat oss med :D Fixat ringar och hela kalaset. Usch vad kär jag är i den här killen! Det finns inte hur mycket jag älskar honom (: Det här är äkta kärlek. Vill leva resten av mitt liv med min fina Markus!
♥♥♥♥♥♥

(Ganska tattigt tagen bild, ska ta en ny finare i Turkiet sen)


Just nu kan man inte ens tänka sig att man kommer vara i ett annat land om en vecka. Längtar så mycket :) En helt ny plats att upptäcka en massa nya roliga saker på. Och värme såklart! Wihooo :D



Anonym

Kanske ska börja leva på social-pengar, då har man tydligen råd att åka utomlands rätt ofta!


Sara

Grattis till förlovningen =D vad kul.



Vi ska också åka till Alanya på semester i år=) fast inte förrän den 2 juni.



Kram



PUBLICERAT: 2010-04-29, 18:23:56 | URL: http://kilstadius.blogg.se/
Anonym

ja hur har man råd med det då egenltigen?


jessica

Man tar sig väl råd med det man vill göra? :P Vilka är det som har kommenterat förresten?



PUBLICERAT: 2010-05-10, 22:08:30 | URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: