2010-02-02
 21:15:29

Egypten (: ♥

Här kommer lite kort om min och Markus resa till Egypten (:
Vi hamnade i Hurghada istället för El Gouna, vilket inte gjorde nånting alls! Hade det supermysigt :) Dom första dagarna kollade vi in staden som vi bodde i. Blev indragna i varenda liten affär som fanns kan jag lova, haha. Det tog verkligen typ en halvtimme att gå en sträcka på ungefär 200 meter, och jag skojar inte. Gick man in i en affär så blev man fast där inne ett bra tag! Iaf så kikade vi runt lite, badade och bara softade dom första dagarna :)

Vi bokade några utflykter för tre dagar med, två snorklingsturer och en safaritur. Första snorklingsturen var helt underbar!! :D Varmt och mysigt. Vi började klockan 8 på morgonen, fick åka båt ut på havet. Stannade och snorklade på två olika ställen, såg en massa fina fiskar :D Sen fick vi mat på båten, sittandes i solen där. Mys! Efter maten åkte vi vidare till Paradie beach, måste ha varit finaste stranden i hela Egypten! Där trivdes vi, jag och min gos ♥



Jag älskar dig min fina pojke ♥

Den andra snorklingsturen var inte lika lyckad, då det tyvärr blåste alldeles för mycket.. Men det var värt pengarna ändå! Safarituren bestog utav att få se öknen, rida på dromedarer, köra fyrhjuling och äta god mat. Mycket mys :)

Det här var lätt det bästa jag har gjort i hela mitt liv (:
Tack Älskling för en underbar vecka!
♥ Vill vara din nu och för alltid ♥






















Vad säger du baby, en till utlandsresa snart? ♥



sara

åh vad härligt det såg ut=) Jag vill också åka utomlands nu! Men vi väntar några månader till.



Ja jag har ju en fjäril uppe på ryggen också, ungefär på samma ställe du har din =P Den gjorde jag ju för två år sen. Hehe.



Har faktiskt ingen facebook. haha=P Men till och med min mamma har en så jag kanske borde fixa en ;)

Kramar





PUBLICERAT: 2010-02-03, 12:28:30 | URL: http://kilstadius.blogg.se/
Neha

Såh härligt ut:D



PUBLICERAT: 2010-02-10, 02:54:04 | URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: