2010-01-19
 01:39:20

Egypten nästa! :D

Om ca en halvtimme åker jag och Markus ner till arlanda :) Flyget går inte förrän kl 07.00, så vi får sitta där ett tag. Men tiden ska nog gå ganska fort ändå. Hoppas jag! Är så sugen på att sätte mig på det där planet :D Det blir min allra första flygtur, och min allra första utlandsresa. Jag har nog inte ens fattat riktigt än att vi ska utomlands, Afrika liksom :) Det kommer bli så härligt! Och det allra bästa är att få åka med Markus ♥



Mamma är nog lite avundsjuk nu ;P Egypten är det enda landet jag vet att hon verkligen vill åka till! Jag har i alla fall lovat både henne och min syster+familj att jag ska skicka vykort därifrån :)  Och så ska jag ta en massa kort så dom får se hur det ser ut.

El Gouna heter stället vi ska till. Det ska tydligen vara en ganska lyxig plats. Vi bokade ospecat, så vi kan ju hamna vart som helst där. Fast Ving, som vi reser med, har bara två hotell i El Gouna. Så man tycker ju att man ska hamna på något av dom. Det skulle vara soft  :) Ena hotellet är 4,5 stjärnigt och det andra 5 stjärningt! Hoppas hoppas :D Fast egentligen spelar det inte sån stor roll. Jag kommer nog njuta lika mycket även fast vi skulle hamna på något halvsunkigt ställe. Man ska ju ändå bara sova på hotellet, sen blir man ju ute resten av tiden.

Nej, nu ska jag gå och fixa det allra sista innan vi åker!
Hejdå Sverige och kyla för en vecka :D


Sara

Vad härligt=) jag vill också åka ! Hoppas ni får en bra vecka!



Kramar



PUBLICERAT: 2010-01-19, 11:12:30 | URL: http://kilstadius.blogg.se/
Emilie L

Åh vad mysigt! Det är nog inte bara mamma som är avundsjuk ;) Hoppas ni får en trevlig resa! :)



PUBLICERAT: 2010-01-19, 20:09:52 | URL: http://emiliel.blogg.se/
sara

Tack=) Ja tiden går fort=P

Hur hade ni det i egypten då? Du måste ju skriva lite om det och visa lite bilder=D



PUBLICERAT: 2010-01-29, 21:33:02 | URL: http://kilstadius.blogg.se/
tessan

åh :) vill också till utomlands :)



PUBLICERAT: 2010-01-30, 21:24:57 | URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: