2010-11-01
 18:57:03

Vill börja julpynta..

Är det för tidigt med det än tycker ni?
Jag brukar vara rätt tidig med både julklappsshoppingen och julpyntningen. Men vi får se hur det blir i år, ska ju förhoppningsvis hinna flytta innan jul. Vi får helt enkelt se hur det blir :)

Älsklingen blev just klar i duschen hör jag. Vattnet är avstängt och om någon minut kommer han nog ut därifrån. Då blir det att laga någon god middag och kanske städa akvariumet. Eller så tar vi det imorgon, det visar sig.
Senare blir det nog, i vanlig ordning, en film och lite mys innan vi går och lägger oss. Och ikväll blir det nog denna filmen:



Hoppas den är rolig :)

Jag och Markus var förresten på bio i veckan, såg Paranormal Activity 2 och Saw 3D.
Riktigt äckliga filmer, jag är glad att älsklingen satt och höll min hand hela tiden. ♥
PA2 var verkligen den hemskaste filmen jag någonsin sett, usch! Men jag älskar kicken man får.
Och Saw 3D ska vi inte ens prata om, mådde illa under hela filmen, så grottesk var den, fyfan.



Nu sitter älskling och tjatar om mat här ;) Så vi ska koka ihop nånting och mysa resten av kvällen nu!
Ta hand om er!


sara

Det är väldigt för tidigt att börja julpynta;) Haha. Första advent måste man vänta till iaf !



PUBLICERAT: 2010-11-03, 18:04:31 | URL: http://kilstadius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: