2009-12-23
 02:54:15

Nattblogg

Hej hallå bloggen!
Här sitter jag sent in på natten. Kan förståss inte sova. Ska upp i skaplig tid imorgon, så det är väl därför kan jag tänka mig ;) Bussen härifrån till Borlänge går kl 11.50, ska åka till min syster för att sova där och sedan åka med dom hem till min bror på julafton. Jag ska även passa på att handla julklappar imorgon. Jag som aldrig brukar vara ute i sista sekund är väl det nu! Jag brukar ha alla julklappar köpta och inslagna innan det ens har hunnit blivit december. Men inte i år. Jag har bara hunnit köpt EN julklapp!



Jag ska även spela Bingolotto imorgon! :D Med min syster, hennes kille och hennes vänner. Vi blir ett helt gäng, det ska bli kul :) Ska passa på att gosa ordentligt med mina systerbarn med!

(Bilden är snodd från min systers blogg chatarinasundberg.blogg.se)


♥♥♥
Saknar Jenny helt otroligt mycket sen jag bodde ett tag hos dom! Lilla snuttan ♥
Saknar såklart den andra lillfisen Oliver med!

Ser fram emot morgondagen, nästna mer än julafton faktiskt. Tycker det är mysigt att handla julklappar! och ännu bättre blir det när man har sin syster som sällskap :D Och tusen gånger bättre kommer dagen att bli när jag får mysa med Jenny och Oliver!
Fast jag kommer sakna Markus en massa :/ Kommer inte kunna ses alls imorgon!
Älskar dig Bejb ♥ Och jag saknar dig redan!

Nej, om man skulle ta och försöka sova lite nu.
Ta hand om er! Och hinner jag inte skriva mer innan julen är över så vill jag önska er en riktigt God Jul!
Puss och Godnatt, J


Sara

Jag tror det blir den också=)



Hur är allt med dig?

Lite dålig uppdatering här tycker jag;)



Kram



PUBLICERAT: 2010-01-15, 08:31:20 | URL: http://kilstadius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: