2009-11-05
 19:27:13

Bloggtips

Tänkte förresten passa på att tipsa direkt om några bloggar jag läser:

Fokis.se - En jäkla söt tjej som skriver om sig själv och sitt liv i Umeå. Hon lägger även ut en massa bra inlägg om japan/thai inspirerade saker. Läser hennes blogg varje dag!

Gaybloggen.com - Denna blogg handlar om Amir, en homosexuell kille från Stockholm. Även fast jag kan tycka att några av hans fördomar är lite smått knasiga så älskar jag hans blogg och är en trogen läsare!

Misscaarooliine.blogg.se - Det här en en vän till mig, som jag tyvärr inte har träffat på många år nu. Men i hennes blogg får vi veta hur det är att vara ung och mamma. Hon frågar ofta om tips från andra mammor och skriver om sin son Tino nästan varje dag.

Kilstadius.blogg.se - Denna blogg tillhör en god vän till mig som jag gått mina tre gymnasieår med. Den handlar om hennes liv, just nu med stor fokus på att ta körkort. Sara är en helt underbar tjej, och även fast jag vet att hon inte skriver varje dag, så kan man helt enkelt inte låta bli att kika in varje dag ändå!

EmilieL.blogg.se - Även denna tjej är en god vän från gymnasietiden. I den här bloggen får vi veta hur Emilie lever och har det. Hon tipsar ofta om saker hon vill ha eller har köpt. Emilie är en underbart mysig människa och jag kan inte låta bli att kika in till hennes blogg varje dag.

Det var några tips från mig :)

With love, J


Emilie L

Hihi, vad gullig du är! :)



PUBLICERAT: 2009-11-05, 22:38:10 | URL: http://emiliel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: