2009-11-21
 03:34:43

Dålig uppdattering

Hej mina fina bloggläsare!
Ni får ursäkta den otroligt dåliga uppdatteringen idag(igår?), men jag har haft fullt upp hela dagen: Så tyvärr har jag inte hunnit uppdattera alls.

Dagen började med att jag vaknade upp brevid väldens finaste kille efter en skön massage från dagen före. Haha, den massagen som jag vann i tävlingen vi körde för någon dag sen som jag berättade om ;) Helt underbart i alla fall! Vaknade där runt halv 2 tiden. Pallrade mig upp vid 2 ungefär, vaknade till och sådär. Åkte sen raka vägen hem för att kika på lägenheten på Rusbogatan. Och shit, vill fan ha den lägenheten. Men det går ju inte :/ Såg nu när jag läste min mail av vilken anledning jag fick sånt litet studiebidrag, dom har tydligen satt ner mig från att studera 75% till 50% istället. Jag fick tydligen inte ha så många veckor på mig som läroverket hade skrivit in att jag skulle ha :S Sjukt det där.. Ska ta upp det med dom på måndag när jag ska på introduktion, så får vi se om det fixar sig.. I alla fall så, efter att jag kikat på lägenheten så åkte jag med min kära syster hem och satt där ett tag och kikade efter billigare lägenheter. Eftersom hon vet att jag har lite telefonskräck(och jag skojar inte) så var hon så snäll att hon ringde på en lägenhet åt mig så jag fick lite info om den :) Vi ska nog träffas en sväng imorgon med och kika om det finns något intressant. Men vi får se hur jag ska göra med det där, skulle vara skönt att bara bo kvar här med Björne. Både billigt och så har jag ju redan en stor del av mina grejer här! Aja, det märks vad det blir. Efter att jag hade varit hos min syster så åkte jag hem till Malin och Andreas, tog med mig lite mat och lagade iordning där. Satt där en stund och pratade, tills alla andra kom. Då åkte vi typ ut och åkte lite bil, fastnade i världens lerpöl såklart och fick stå där i nästan en timme innan vi fick hjälp loss :P Haha. Sen vart det lite mer bilåk, en sväng in på donken, sen hem :) Och ja, nu sitter jag här. Ska kika lite andra bloggar och facebook, sen blir det att sova!

That's all for now!
With love, J ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: