2009-11-08
 20:16:20

Mot Rättvik!

Nu är det bestämt. Imorgon klockan 09.36 kliver jag på tåget här i Hedemora, är framme i Rättvik 11.13. Där hämtar mamma och Kjell mig så jag får skjuts sista biten :) Ska bli kul att få komma hem lite. Även fast man inte bor där så säger man "hem", på något vis är det alltid ens hem även fast man inte har bott där sen man var 15-16. :) Jenny, min 2-åriga systerdotter, är också där hemma nu. Ska bli mys att få gosa och leka med henne lite med. Har inte träffat henne på cirka en månad nu!


Sötaste Jenny ♥



Jag tar såklart med mig datorn hem till Mammsen så jag kan blogga hela veckan ;) Skulle inte klara mig utan min kära dator en hel vecka, jag skulle få abstinens! Haha.

With love, J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: