2009-11-19
 15:58:22

Nattprommis :)

Hej alla söta bloggläsare ♥
Idag vaknade jag 12.40 igen, shit jag börjar komma upp i skaplig tid nu i alla fall. Och riktigt skapligt idag med tanke på att jag inte kom i säng förrän 04.00 inatt. Jag och Markus tog en promenad runt Hönsan, och tiden drog såklart iväg som vanligt när man är med honom :) Vi gick ut vid 02.00-tiden, haha. Så två timmar var vi ute och gick. Eller vi gick inte hela tiden. Vi stog utanför mig och pratade en stund med :) Mys! Självklart var det någon tråkgubbe/kärring som inte tålde att man stog här utanför och pratade, så han/hon bankade i sitt fönster några gånger för att försöka tysta ner oss. Skapligt rädd man blev då! :D haha

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har installerat mig i ett utav badrummen här, ställt in alla mina badrumsprylar och sånt i ett skåp. Det vart lite grejer kan jag lova ;) Skönt att ha ett EGET badrum! Fast iofs så finns det inte dusch därinne. Men jag har i alla fall ett eget badrum, där jag kan sminka mig och greja hur lääänge jag vill utan att någon ska gnälla :D

Tänk om man hade haft ett sånt här fint badrum



Jag har även lagt in en massa ny musik på telefonen (: Det hurrar vi för. Har inte gjort det på ungefär ett halvår innan, så det behövdes uppdatteras! Jag har förresten Mattiaz låt "oh oh" som ringsignal på telefonen nu, så grymt jävla skön :D haha!




With love, J ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: