2009-11-07
 15:00:16

Plugg :D

Då är man relativt nyvaken nu, vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Jag säger ju det, jag sover jämt länge, det är inte bra alls! Och inte känner jag mig ett dugg utvilad heller.. Fast det var välbehövligt ändå, för jag somnade inte förän klockan var halv 7 imorse. Jag fick för mig att jag skulle ta mig en dusch när jag kom hem från västerby igår. Och då blev jag såklart piggast i stan. Satt mig framför msn till typ halv 6, sen slog jag på en film och somnade till den efter en timme. Men som sagt, nu i veckan ska jag försöka fixa det här med att vända tillbaka dygnet.

Jag har förresten fått reda på att jag får börja plugga den sista november (: Det ser jag fram emot. Jag ska börja med att plugga Matte B och Engelska B, och sen gå över till Matte C och Engelska C. Det kommer nog bli lite kämpigt och svårt. Men roligt ändå!



Nu blir det att kliva upp och fixa något att äta!

With love, J


Emilie L

Ny blogg, ny design? Den är din om du vill ha den :)

http://emiliel.blogg.se/portfolio/?tmp=07234407



Kram



PUBLICERAT: 2009-11-08, 00:26:31 | URL: http://emiliel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: