2009-11-17
 18:43:05

Rubrik

Tja tja bloggeeen!
Idag är jag grymt trött kan jag lova. Jag och Markus tävlade om vem som kunde vara vaken längst inatt. Haha, helt värdelös tävling egentligen, men kul (: OCh gissa vem som vann då? ;) Jag såklart! Fast inte med sån god marginal. Somnade nog bara någon minut efter Markus. Men jag vann i alla fall. Och priset var en massage som jag verkligen ska avnjuta sen ;)

JAg är inte bara trött, utan fryser även som en tok! Fattar inte. Sitter jämt under ett täcke nuförtiden, fryser jämt! Det måste vara något allvarligt fel med mig. Jag kan sitta och frysa när det är typ 22 grader varmt innomhus. Sjukt!

Förresten så ringde dom från hjalmarssons bostäder idag, så på fredag kl 15.00 ska jag kika på en 1:a här i Hedemora.

Planlösning på lägenheten


Lägenheten ligger på Rusbogatan och är 40m².
Fast vi får se hur jag ska göra. Vet inte än om jag ska bo kvar här hos Björne istället. Hans lillasysters rum blir ju ledigt nu, och hyran blir mycket billigare här. Och så slipper jag krångla med att skaffa internet och allt annat smågrejs som ska fixas. Så vi får se hur det blir :) Ska åtminstonde kika på lägenheten!

With love, J ♥


Emilie L

Planlösningen påminner om den lägenhet du hade i domnarvet :P

Ja usch ja, det är inte bara hyra som skall betalas när man flyttar, om inte el och vatten ingår så är det ju det, mat, internet/tv mm. Det ränner iväg tyvärr :P



PUBLICERAT: 2009-11-18, 00:01:33 | URL: http://emiliel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: