2009-11-11
 20:02:03

Rubrik

Nu har jag fått se en massa kort på Cattis och Niklas lilla parvel. Han är grymt söt kan jag lova! ♥
Än har dom inte hittat på något namn, så vet inte riktigt vad man ska säga till den lille. Det får duga med parvel sålänge. ;P Är jättesugen på att lägga upp en bild och visa upp honom, men väljer att inte göra det förän jag frågat Chatarina och Niklas om det är okej för dom. Jag skulle inte vilja att nån bara slängde upp en bild på mitt nyfödda barn om jag haft ett. Så jag väntar med det tills jag får tillåtelse :)

Idag vaknade jag runt 12-tiden, klev upp och åt frukost. Sen blev det såklart en MASSA bus med Jenny :D Jag har även hunnit varit ut med hundarna i 1½ timme. Ganska mysigt att gå ut och gå, men det var vekligen svinkallt!
Kan inte säga att det är väldigt varmt i mammas hus heller. Hon har en gammal träkåk som inte håller värmen speciellt bra. Det är väl kring 19 grader här inne bara. Jag vill helst ha runt 23-24 grader, då är det perfa!

                                                            With love, J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: