2009-11-08
 15:45:13

TJA TJAA

Tja Tja bloggen! Haha.
Här sitter jag och funderar på om jag ska ta ett tåg hem till mammsen tidigt imorgon bitti. Det skulle vara ganska mysigt att få komma hem lite och hälsa på. Och äta god mat såklart! Saknar både mamma och hundarna. Det får bli några långpromenader med vovvarna när jag kommer hem. Härligt! :) Skulle vara skönt att hinna hem lite emellan innan jag börjar plugga med. Har ju introduktion den 23e nov, och börjar den 30e.

Har pratat lite med mamma idag med om hur man söker studiemedel och så, det verkar inte vara alltför svårt faktiskt. Det skulle tydligen gå att fixa över internet, så hon ska få hjälpa mig med det när jag kommer dit. Det blir perfa det där.

Har inte så mycket mer att berätta just nu faktiskt. Skriver nog lite senare (:

With love, J   


sara

Det är huur skönt som helst att ta bilen till jobbet=P Slippa cykla . hehe.



vad Snygg designen på bloggen blev=)



PUBLICERAT: 2009-11-08, 17:59:00 | URL: http://kilstadius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: