2009-11-18
 15:23:02

Twilight

Idag klev jag upp 12.40, jag är lite stolt över mig själv! Brukar inte komma upp förrän 2-3 på dagarna. Fast vistelsen hemma hos mamma kanske fixade det lite. Där klev jag upp senast halv 12 varje dag :) Idag har jag i alla fall hunnit med att duscha och släppt in en gubbe som skulle fortsätta fixa med fiberinternet och tv-grejset(vet inte riktigt vad allt är, haha). Men dom är så sega, idag kom han in och satte i en liten fjuttgrej som tog ungefär 5 minuter. Dom kan inte fixa allt på en gång eller? Nej, då ska dom komma hit en miljon gånger och störa istället. Aja, det blir nog bra när det är färdigt i alla fall :)

Jag har förresten börjat läsa en bok. Inte alls likt mig! Fast jag hade börjat läsa den här boken förut, men den blev lagd åt sidan ett tag. Så nu tyckte jag att det var dags att öppna boken igen.

Första Twilight-boken, Om jag kunde drömma


Dumt att börja läsa en bok med fortsättning när man inte har dom andra böckerna egentligen!
Jag vill förresten se den andra Twilight-filmen som har premiär den 20:e november. Fast det får vänta tills jag har fått in lite pengar. Men jag måste se den! :D



Nu blir det att fixa lite mat!
With love, J ♥



Fattar inte hur man kan sakna en person såhär mycket.. :) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: