2009-11-06
 13:34:54

Vakna kl 13? helt sjukt!

Jag är helt sanslös egentligen. Man ska inte sova till klockan 13 på förmiddagarna! Jag gör det varje dag. Ska nog försöka vända tillbaka dygnet lite igen. Sist jag försökte så gick det i alla fall skapligt bra. Fast jag tänker inte börja förrän efter helgen såklart :P Helgen är till för att få vara vaken länge på kvällarna och sova länge på mornarna. Sådeså!


Igår låg det ett vitt snötäcke på marken och det snöade som bara den, vilket var väldigt mysigt tycker jag. Nästan alla andra klagade över snön såklart. Jag kan inte säga att jag älskar snö och vinter heller, för det gör jag inte. Men är det snöfall och en sådär -5 grader så är det faktiskt ganska mysigt att ta sig en promenad i snövädret. När det sen blir mer än -10 grader ute, så kommer ni få höra mig klaga som aldrig förr. Jag hatar verkligen kyla! I alla fall så är snön borta idag tyvärr.. Hoppas den kommer snart igen!



Nu ska jag kliva upp ifrån sängen och fixa något att äta!

With love, J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: