2010-12-20
 18:32:21

Helgen

Julbordet var skitgott och riktigt roligt. Träffade på mycket nytt roligt folk. Klickade verkligen med en tjej som var där, vi satt och snackade hela kvällen om allt och ingenting, ytterst trevligt. Jag vet inte vad det är med mig och tjejer igentligen, men jag brukar inte alls vilja umgås med tjejer, jag är nog mer en pojkflicka på det viset. Ni vet, tjejer skvallrar så mycket och bråkar över ingenting, vad är grejen liksom? Och Cicci, hon som jag träffade på julbordet, verkade tycka ungefär som jag. Nej, det var verkligen jättekul att träffa henne. Tappade även bort pojkvännen en stund, och hann bli jätteorolig, men hittade honom hos en av hans kompisar efter en stund. Så ingen skada skedd där! Jag tänker alltid det värsta när det händer någonting. Jag trodde att han hade tappat bort sig någonstans och att jag skulle få hitta honom ihjälfrusen i något dike. Men jag fick såklart se min fina älskling igen, tack och lov för det! ♥

Igår gjorde vi faktiskt inte så värst mycket. Vi sov länge och myste en massa, och senare på kvällen åkte vi hem till Markus pappa och blev bjudna på mat. :) Och idag har det hänt ungefär ingenting. Markus, stackaren kom hem ifrån jobbet efter fyra timmar och var sjuk. Så nu får jag ta hand om hjärtat några dagar. ♥

Nu ska vi fortsätta laga mat här, hemgjord potatismos! Mumma :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: