2010-12-16
 21:56:19

Ny Kategori!

Just ja, jag satt och filade på en ny kategori igår och kom fram till "Från mitt fotoalbum". Här kommer jag titt som tätt lägga in en bild ifrån mitt fotoalbum och berätta om den. Låter väl spännande?

Bilden är ifrån den 6 Augusti 2010 - Jag och Älskling på stranden


Den här dagen tog vi en tripp till Damsjön som ligger utanför avesta. Vi hade köpt med oss en uppblåsbar båt ifrån leksaksaffären och gled ute på sjön med den. Vi hade även tagit med oss fika som vi åt på stranden och hade med oss våran dåvarande hund. Och även fast vi var i Sverige, och int en riktigt glassig strand någonstans utomlands så var det ändå en riktigt mysig och perfekt dag på stranden, med mycket bus och mys!

Jag hoppas
att det kommer fler dagar som denna. Och det är jag alldeles säker på att det kommer att göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: