2010-12-09
 17:15:52

Sööwtis!

Usch vad rutten man känner sig när man inte kan göra något på grund av att man inte har den minsta ork i kroppen. Jag är så glad att jag har min fina Markus som tar hand om mig när jag är sjuk, annars också såklart :) Idag kom han hem ifrån jobbet med en stor bit sörgåstårta åt mig, fy så gott det var! Och igår ni, då kom han hem med en tidig julklapp åt mig. Ett jättefint halsband med ett hjärta som hänge. Kommer ALDRIG ta av mig det. ♥

Jag kan inte tänka mig någon som har det bättre än mig, jag har verkligen världens underbaraste kille. Tänk om alla hade en Markus i sitt liv, vad underbart alla skulle ha det då!

Nu ropar Älsk från duschen, så talk to you later :)
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: