2010-12-20
 19:22:24

Statuskoll

Tror ni jag blev lite chockad när jag såg min status idag? Min blogg är fortfarande relativt liten och statusen pendlar från dag till dag. Ibland har jag inte ens 10 läsare per dag, men vissa dagar kan jag ha upp mot 30. Men idag när jag var in och kikade så såg det ut såhär:


Det syns lite dåligt, men idag har jag alltså hittils haft 70 unika besökare.

 

Det är verkligen superkul att så många har hittat till min lilla blogg! Blir så glad och ännu mer mottiverad till at skriva. :) Men nu är min fråga till er;

Vad vill ni att jag ska skriva om i min blogg?

Är det någonting speciellt ni vill veta om mitt liv eller bara någonting ni skulle vilja se mer av i bloggen?

Jag skulle bli jätteglad för svar!


nutjarin

sv: vad braa :)



PUBLICERAT: 2010-12-20, 19:52:42 | URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: