2010-12-20
 21:56:30

Egypten

Egypten, Januari 2010 - Första bilden på mig och Darling utomlands.♥

 

Det var min allra första utlandsresa, om man inte räknar in Danmark som "utomlands"? Det gör inte jag i alla fall. Markus utmanade mig och sa att jag alldrig skulle våga åka på en sista minuten-resa med honom. Då hade vi varit tillsammans i ca 2 månader bara. ^^ Jag antog såklart utmaningen, och 2 veckor efter åkte vi till Egypten. Detta var den bästa resan jag någonsin gjort. Allting var så nytt; Flyga för första gången, ett annat land, en helt annan värme än jag någonsin känt, nytt förhållande. Allting var perfekt! Jag skulle gärna vilja ta en sista minuten till Egypten i januari igen, men vi ska som sagt spara pengar så vi kommer mycket längre, Jorden runt!

 

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: