2010-11-28
 11:37:20

1 år ♥

Idag var det precis ett år sedan jag och Markus träffades på en skogsstig efter en utgångskväll på skillda håll.
Ett år sedan jag hörde honom säga att han älskade mig för första gången. Ett år sedan jag sa det första gången till honom.
Ett år sedan jag fick hålla om honom och veta att det var verkligen mig han ville ha.
Ett år sedan magin började.

Men ska jag vara helt ärlig så har jag haft ett öga för honom under en mycket längre tid än så.
Han är verkligen perfekt i mina ögon. Han är allt som jag någonsin önskat mig. Han får mig att le även om jag skulle vara på världens sämsta humör. Jag kan inte låta bli att skratta när jag är med honom. Han får det liksom att bubbla inom mig på något vis, blir jämt lika glad av att se honom.

Så det jag vill säga till Dig med det här Markus, är att:
Jag älskar dig och allt du gör. Det är bara dig jag tänker på, jämt!
Du kommer aldrig förstå hur jag känner för dig.
Jag tror faktist på det här med att man har en soulmate, och jag är rätt säker på att du är min.
Första gången jag såg dig så hände det något inom mig som jag inte kunde släppa.
Allt jag ville var att få träffa dig och vara nära dig.
Och jag är så glad att jag aldrig gav upp, för nu har jag det bästa som finns!
Jag vill att du ska veta att det aldrig kommer finnas någon som får mig att känna såhär.
Du är one of a kind. Det finns bara en av dig och det är du. ♥

Tänk vad mycket vi har hunnit med på ett ynka år egentligen.. Tre utlandsresor, vi har haft hund, flyttat ihop, renoverat våran lägenhet tillsammans, förlovat oss, jag har släppt dig på att färga mitt hår (vilket inte vem som helst får förtroende till att göra kan jag säga dig), vi har varit ut mitt ute i skogen och "campat", fiskat och myst. Och snart börjar den största och roligaste upplevelsen jag nånsin kan tänka mig, och med dig dessutom. Så bättre kan det ju inte bli. Fast det är några månader kvar, och en massa sparande. Men sen älskling. :)
Kan rabbla upp ca 1000 saker till som vi har hunnit göra tillsammans, men tänkte försöka avrunda det här inlägget lite.

Jag vill bara säga att du är den mest underbara människan jag har träffat på.
Jag vill och hoppas att jag kommer få uppleva saker med dig tills vi blir gamla och gråa och tynar bort.
Jag vill gifta mig med dig, skaffa barn med dig oh göra alla dom här svenssongrejerna med dig.
Men vi väntar ett tag med det, först vill jag se världen med dig.

Markus Dan Berggren; Jag ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta ♥


Eva Guillén e Blattebella.Se

Så himla söta ni är, oftast läser jag själv vad jag skrivit för att lära mig analyser hur jag mår osv :). Ja, jag har heller inte många läsare, men kan hjälpas av siimissar (en ny bloggpryl med reklam på devote) :). Puss...



PUBLICERAT: 2010-11-28, 22:29:14 | URL: http://www.blattebella.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: