2010-11-10
 21:09:00

Dear John

Jag har just nu en sovandes kattunge på armen som gör det lite svårt att skriva. Sakta men säkert så kommer nog det här inlägget upp ändå ska ni se ;)

Malin var nyss förbi här, vi kikade på Dear John. Jag har sett den en gång innan och måste säga att det är en helt underbar film! Jag saknar Markus när jag ser den. Vill bara krama om honom och veta att han alltid kommer finnas där för mig ♥
Just nu är Markus och repar med Joel och någon mer, så kan inte krama om honom just nu.. Men när han kommer hem så får han bli offer för ett riktigt kramkalas!

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket annat.. Varit på salongen en sväng, läst vidare i min bok och umgåtts med Malin en stund.



Har ni sett filmen? Vad tyckte ni? :)

Nu kom Älskling tror jag :D Så hejdå! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: