2009-12-04
 15:07:51

Helgen ser ut såhär:

Idag blir det en tripp till Borlänge på hemligt uppdrag som jag tyvärr inte kan avslöja här i bloggen idag ;P Vi ska även åka förbi hos min syster och hämta mina saker som ligger kvar i ett förråd där.
Så nu sitter jag bara och väntar på att Malin ska höra av sig.

Haha, Björne berättade nyss att jag hade lyckats stängt in en av katterna på toaletten inatt :O Jag hörde en katt som kraffsade och mjauade en massa igår men tänkte väl att hon vill ha uppmärksamhet eller nåt. För dom är inte direkt vana att sova ensamma. Så jag lät henne vara och somnade istället :/ :P Haha, stackars Tissla, instängd på toaletten hela natten. Vad dum jag känner mig!

På lördag blir det fest hos Andreas. Mimmi fyller 18 så vi ska fira henne, sen blir det hotellet :)

På söndag blir det nog bara lungt skulle jag tro :)

Nu kommer Malin alldeles strax, så ska fixa det sista. Hörs sen!

With love, J


Jag älskar dig Markus ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: