2009-12-14
 17:01:15

Rubrik

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade, har egentligen ingen bra ursäkt för det. Har inte känt för att skriva bara.

Mitt liv har väl rullat på ungefär som vanligt. Går hemma hela dagarna, och har inte ett skit att göra. Förutom att plugga då såklart (: Men det har börjat bli liiite tråkigt kan jag lova. Har lite dåligt samvete för att jag inte har pluggat på en hel vecka nu, så denna vecka blir det en massa plugg! Ska även gå till skolan i veckan och skriva mitt första matteprov. Hoppas det går bra :) Sannolikhetslära är inte att leka med!

Jag har nyss varit duktig och städat mitt badrum, det var riktigt skitigt kan jag lova! Jag satt bokstavligen på golvet och skrubbade med en disksvamp för att få rent ;D haha. Nu är det i alla fall så rent det kan bli, och det doftar underbart!



Har funderingar på om jag ska städa mitt rum idag med. Trotts att det inte var längesen jag gjorde det så ser det ut som en jävla rövarkula här inne! Jag kan skita ner jag, kan jag lova. Fast tycker ändå att det är mysigt, på något sätt, att städa. Slå på musik och röja faan ;) Och se hur fint det blir efteråt! :D

Måste förresten passa på att säga GRATTIS till Erik Grönvall som vann idol. Här är han med vinnarlåten "Higher":


Han är GRYM! :D

Markus, saknar dig :* ♥

With love, J


Emilie L

Äntligen en uppdatering ;) Åh, vad tar du i timmen för att städa? Du såg ut att vara en riktig hejare på det där ;P Men vems leksaker är det? Gick det så fort? ;)



PUBLICERAT: 2009-12-14, 23:00:57 | URL: http://emiliel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: