2009-11-21
 16:20:02

Hej hallå bloggen och alla söta läsare!

Idag vaknade jag 13.55 och låg kvar i sängen till 3, inte så bra med andra ord. Ska nog börja ställa klockan på 11 nu när jag ska börja plugga. Det vore bra! Är lite smånervös för att gå dit på måndag faktiskt, men det ska nog gå bra :)

Jag har i alla fall nyss tagit mig en lååång dusch, hur skönt som helst. Älskar att vara ren! Haha. Ska nog snart pilla ihop nånting att äta. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske skulle ta och diska och städa lite idag. Men det känns inte så värt att ställa sig och fixa med sånt på en lördag, eller? Vi får se hur det blir med det.

Nu har jag förresten städat och gjort fin i mitt rum som jag ska ha här hos Björne om jag blir kvar här. Flyttar nog i alla fall in där idag i vilket fall. Det blir nog toppen!

Ska torka håret nu, och sen börja flytta över en massa saker :)

With love, J ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: