2009-11-12
 20:57:36

Kall dusch!

Imorgon hoppas jag på att få besöka min kära syster, Niklas och nya bebisen (: Det var meningen att dom skulle få ta hem lill-killen idag, men han hade tydligen haft ett blåsljud i hjärtat. Förhoppningsvis är det inget farligt och då får dom åka hem imorgon. Det hoppas jag på! Jenny med skulle jag tro. Inatt vaknade hon och grät efter pappa, sötungen. Fick lov att trösta henne och säga att hon får träffa pappa snart. Fast jag skulle också sakna mina föräldrar om jag var lika liten och varit ifrån dom i över två veckor! Stackars lilla flicka (: Så går det när mormor vill kidnappa henne för en massa bus och mys ;D haha.

Dagen idag har varit ganska händelselös. Har mest umgåtts med mamma och Kjell :) Haha, och jag fick panik när jag skulle duscha idag. Hade glömt bort hur fort varmvattnet tar slut här! Så jag fick duscha ur det sista balsamet ur håret med kallvatten. Brr!


Haha, kan lova att jag såg ut ungefär såhär när kallvattnet kom ;)


With love, J ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: