2010-12-06
 21:53:03

Markus Gästbloggar

Hon lutar sig tillbaka, pga av hon är sjuk och mår dåligt, stackare! Men hon har smittat mig så det kan hon gott ha!
Jaha, vad har vi två gjort idag då, hmm, inte är det så mycket heller. Jag har ju sovit 2 timmar inatt, så man har ju inte varit på jätteg att göra nåt fysiskt, en lugn dag med massa mys. Jessica tog så väl hand om mig när jag kom hem från jobbet ;) inga detaljer :P
Massa trött prat om allt och ingenting egentligen, hon är på sitt trötthumör idag tror jag, kan säga saker som inte hänger ihop riktigt, men det är kul ;P Är väl inte bättre själv heller tror jag..
Finns inte så mycket att säga om den här dagen, en stressad jäkla skitdag på jobbet, och 4 kvar.......... En redig måndag med andra ord, usch! När ska man vinna pengar då, så man slipper att jobba och typ åka bort ett tag, ett jäkla tag :) Vinner inte fast man tippar lotto och v75. Dom där tanterna som vann 103 miljoner hade lixom spelat i 2 år bara, och satsat en 5krona var, alltså, vissa (eller dom flesta) spelar väl 40 år och drar in sammanlagt 50000 på det kanske, när dom har spelat bort ca.100000 ist :S wierd. Men en av dom tänker jag inte vara, jag tänker vara en av tanterna och vinna på MAX 2 års spelande ;D haha! Bra inställning! Då händer det!
Synd att hon tvingade en att gästblogga på en måndag med 2 timmars sömn + jobb, har ju inte blåst förändringens vind här direkt :) Vill ta upp en massa som hände förra veckan osv, men det orkar jag inte, måste lägga in en massa bra musik på mobilen så jag överlever 8 timmar på Slipservice imorgon, blir att fixa lite sköna verisioner av Angels & Airwaves från youtube, det kommer man långt på, man kommer ända hem efter en arbetsdag, hem till friheten och sin ängel ;) fniss! <3 Hon är bara bäst! Hah, ligger och löser Uppfinnarjockes hemliga fixartidning, skulle tippa på att det går ganska dåligt ;P Hon ser lite klurig ut, sådär så man bara vill lägga sig brevid henne och hjälpa henne med dom svåra uppgifterna i tidningen, men framför allt att krama henne :)

Du betyder allt Jessica :) Love you always! <3
Tjipp tjopp sockertopp!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: