2010-12-16
 21:41:02

Vem vill inte utomlands liksom?

Jag sitter här och längtar utomlands. Har varit ut och kikat på en massa bilder från ställen jag och Markus har varit på innan och jag längtar tillbaka som en tok. Jag vill åka nu!
Men tyvärr finns ju inte ekonomin för det just nu.. Och dessutom börjar sparandet för en mycket längre resa snart, så jag får nog hålla mig tills dess. Det får bli en trökig vinter, en långdragen vår, och en inte alltför varm och skön sommar i Sverige först. Sen kanske vi kommer iväg. Kankse måste vara kvar här ända in till hösten till och med. Bli lite deprimerad när jag läser vad jag själv har skrivit alldeles nyss.. Inte vill jag stanna kvar i Sverige så länge till?! Men det kan ju vara värt det. Istället för att bara åka iväg en vecka var tredje månad så kan vi då istället åka runt över hela jorden och vara borta i över ett år. Det är värt det, men ändå är det så tråkigt att tänka på hur lång tid det är kvar!
Snälla gud, eller någon högre makt (någonting lär ju finnas?), ge mig ett jobb där jag tjänar minst 15 000 rent i månaden! Det skulle göra mig ofantligt jävla lycklig. Då skulle vi inte behöva vänta lika länge med att åka!

Nej! Nu får det vara sluttjatat om utlandet, annars blir jag galen här. Vill bara åka iväg när jag sitter och tänker på det. Istället tänker jag tippsa er om cocoo.se, det finns otroligt mycket fina smycken där som jag vill ha. Och det är faktiskt inte heller superdyrt! Det låter väl bra? Här är ett av mina favoritsmycken därifrån:

Ett armband ihopsatt med tre ringar. Riktigt häftigt faktiskt! Kan bli ditt för bara 195 kr.




Jag tänkte även passa på att berika eran kväll med dagens avsnitt av Sunes Jul "Julstädning":

 

 

Nu vart det ett riktigt långt inlägg idag. Känner mig faktiskt mycket friskare nu, fast ännu är jag inte helt bra tyvärr..  Men jag är frisk nog för att följa med på årets första julbord på lördag. :D Vad gott det ska bli med julmat! Längtar en hel del. Det är Markus jobb vi ska dit med, spännande ;) Det blir nog riktigt kul!

Vill bara säga en till sak innan jag avslutar det här inlägget;
Tack Markus för att du alltid finns här för mig, jag vore ingenting utan dig ♥ Jag älskar dig!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: